managementul calitatii

POLITICA MANAGERIALA

 

 

Viziunea managementului GARANTI PREST SR.L. in privinta furnizarii serviciilor este realizarea acestorala un inalt nivel calitativ si imbunatatirea continua a acestora, astfel incat necesitatile si asteptarile clientilor si partilor interesate, care sunt relevante pentru sistemul de management, precum si cerintele legale aplicabile sa fie indeplinite.
 

GARANTI PREST S.R.L. activeaza pe piata romaneasca ca prestator de servicii de : ’’ comert cu ridicata a materialelor de constructii, masini , echipamente pentru constructii, produse chimice; prestari servicii de taiere, fasonare si finisare a pietrei naturale comercializate: travertin, marmura, granit’’.

 

Misiunea pe care managementul de la cel mai inalt nivel si-o asuma este bazata pe urmatoarele principii:

•promovarea imbunatatirii continue a performantelor afacerilor firmei, precum si a eficientei si eficacitatii Sistemului de Management al Calitatii;

•crearea si dezvoltarea unei puternice culturi in domeniul calitatii, prin asigurarea faptului ca politica manageriala si obiectivele generale de management sunt stabilite si sunt compatibile cu contextul si directia strategica de dezvoltare la nivelul intregii firme;

•obtinerea unei imagini excelente dovedite prin profesionalism si operativitate in rezolvarea diverselor situatii aparute, precum si in aplicarea gandirii pe baza de risc;

•reducerea permanenta a costurilor non-calitatii (de ex: depasirea termenelor de livrare din motive ce tin de modul de organizare al activitatii sau aferente refacerii unor servicii, etc), precum si asigurarea resurselor necesare functionarii sistemului de management;

•corelarea valorilor interne orientate spre profit cu scopurile externe care ghideaza activitatea personalului in realizarea sarcinilor propuse, avand interesul macrosocial de protejare a fortei de munca, astfel incat sistemul de management sa obtina rezultatele intentionate;

•angrenarea, directionarea si sustinerea personalului intern pentru a contribui la eficacitatea sistemului de management;

•respectarea obligatiilor de conformare cu cerintele legale aplicabile si cu alte cerinte la care firma subscrie referitor la activitatile sale, conform propriilor riscuri de SSM identificate;

•monitorizarea si evaluarea riscurilor pentru sanatatea si securitatea in munca si stabilirea metodelor de control ale acestora;

•asigurarea cadrului necesar pentru stabilirea si analizarea obiectivelor generale si specifice din punct de vedere al calitatii;

•comunicarea prezentei Politici in cadrul firmei, in vedera constientizarii pesonalului cu privire la obligatiile lor individuale in domeniul calitatii;

•disponibilitatea pentru public si Partile Interesante in activitatile firmei (de ex: angajati, colaboratori, subcontractanti si vizitatori, furnizori, prestatori de servicii externalizate, autoritati de control pe piata si inspectie), precum si analizarea periodica a prezentei Politici pentru a ne asigura ca ea ramane relevanta si adecvata pentru organizatie.

 

Misiunea este obligatorie pentru toti membrii si angajatii firmei, din momentul in care conducerea isi da consimtamantul in scris.

Sunt prioritare cerintele de calitate fata de conditiile fiananciare.

Reprezentantul Managementului, numit prin decizia Administratorului, are definita autoritatea si responsabilitatea necesara implementarii, evaluarii permanente si imbunatatirii continue a SM, inclusiv pentru raportarea catre managementul de varf a performantelor/recomandarilor de imbunatatire a SM, pentru a se asigura ca orientarea catre client este promovata in intreaga firma si mai ales ca, atunci cand sunt planificate schimbari, sunt tinute sub control si modificarile aparute in cadrul SM.

Conditia de baza pentru a face ca cele mai sus expuse sa devina realitate este independenta in luarea deciziilor referitoare la calitate, prin respectarea cerintelor Sistemului de Management implementat in firma noastra, conform standardului SR EN ISO 9001: 2015.

Administratorul GARANTI PREST S.R.L. se angajeaza sa asigure resursele necesare pentru functionarea, mentinerea si imbunatatirea continua a eficacitatii Sistemului de Management sis a asigure conformarea cu obligatiile legale din domeniul de activitate al firmei.

Doresc sa subliniez ca sustin toti membrii si angajatii GARANTI PREST S.R.L. in demonstrarea leadership-ului acestora in zonele de responsabilitate.

PiatraDesign.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a va bucura de o experienta personalizata. Prin continuarea navigarii pe site-ul nostru, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor conform noului Regulament de Protectie a Datelor Personale(GDPR)